Suchergebnisse

16 Ergebnisse

Sortierung:

Buch(elektronisch)#120224 Versionen verfügbar

Role Compatibility As Socialization: The Case of Pakistan

In: Role Theory and International Relations Ser.

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#21. Februar 2021

Bringing Researchers Back In: Debating the Role of Interpretive Epistemology in Global IR

In: International studies review, Band 23, Heft 2, S. 370-390

ISSN: 1468-2486

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#32017

Recognizing Pakistan's international roles: Why the United States needs to engage with non-conforming states

BASE

Open Access#42017

The case of Pakistan: middle powermanship as a role

BASE

Open Access#52017

Recognizing Pakistan's international roles: Why the United States needs to engage with non-conforming states

BASE

Open Access#62017

The case of Pakistan: middle powermanship as a role

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#91. Mai 2015

Hobbes n'a pas dit son dernier mot

In: Revue défense nationale, Band 780, Heft 5, S. 107-110

ISSN: 2117-5969

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(gedruckt)#1020205 Versionen verfügbar

Rethinking middle powers in the Asian century: new theories, new cases

In: IR theory and practice in Asia

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#112015

Learning by assessing: using online student peer-assessment to improve student's learning in political science

BASE

Open Access#122015

Learning by assessing: using online student peer-assessment to improve student's learning in political science

BASE

Open Access#132014

Learning by assessing: Using online student peer-assessment to improve students' learning in political sciences

BASE

Open Access#142014

Learning by assessing: Using online student peer-assessment to improve students' learning in political sciences

BASE

Open Access#152014

Bilan et retours sur expérience

BASE